Kolejne, bezpłatne szkolenie online, w ramach Adwokackiej Akademii Przedsiębiorczości, odbędzie się 25 czerwca. Tematem będzie "Wycena usług prawnych, negocjacje z klientem kancelarii". Szkolenie w formie warsztatowej pozwoli przećwiczyć na konkretnych przykładach nowe umiejętności, adekwatnie wycenić swoje usługi i poprawić umiejętności negocjacyjne.
Szkolenie odbędzie się 25 czerwca (czwartek) w godzinach 15.00-18.00 na platformie Zoom.
Prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego (pobierz formularz) do dnia 23 czerwca 2020r. i odesłanie go na adres: biuro.prasowe@nra.pl Liczba miejsc jest ograniczona.
Osoby zgłoszone otrzymają link do spotkania oraz wymogi techniczne na wskazany email przed rozpoczęciem szkolenia.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny i umożliwia uzyskanie 2 punktów szkoleniowych.
Szkolenie to zostanie zarejestrowane, a następnie udostępnione na stronach internetowych samorządu adwokackiego. Z uwagi na przepisy RODO prosimy uwzględnić to przy podejmowaniu decyzji o udziale online w szkoleniu.
Celem szkolenia jest pomoc w odpowiedzi na następujące pytania:
ü Jak odpowiednio wycenić usługę?
ü Jak pokazać klientowi kancelarii za co płaci?
ü Jak przedstawić klientowi jego korzyści?
ü Reprezentacja/ konsultacje on line/pakiety/maile / telefony- jak skalkulować usługę i wycenić czas poświęcony klientowi?
ü Jak renegocjować umowę gdy zakres i czasochłonność usługi wzrasta?
ü Jak radzić sobie z obiekcjami klienta?
ü Jak uświadomić klientowi za co tak naprawdę płaci?
ü Asertywność – jak odmawiać?
ü Emocje, jak je dobrze wykorzystać?
ü Jak reagować cenowo na epidemię COVID 19
Sesja 1 (45 minut )
Wycena usług.
1. Strategie wyceny usług
2. Stawka godzinowa, ile jest warta godzina pracy.
3. Moja wycena- ustalenie ceny, co wziąć pod uwagę, rewizja własnej strategii.
4. Rodzaje usług i klientów. Z kim chcę pracować?.
5. Wizerunek finansowy kancelarii.
6. Przekonania ograniczające właściwą wycenę usługi
7. Pandemia COVID – czy i jak wpływa na cenę?
8. Ćwiczenie- wyceń swoją usługę.
Sesja 2 (45 minut)
Negocjacje cenowe
1. Podwyżka ceny. Zmiana cennika. Jak skutecznie podnosić ceny.
2. Emocje i obiekcje klienta.
3. Negocjowanie stawki.
4. Zmiana charakteru i zakresu usługi – zmiana ceny.
5. Ratowanie usługi nieopłacalnej
6. Klient który nam nie płaci lub notorycznie spóźnia się z płatnością.
Sesja 3 ( 45 minut)
Case study 1. Ćwiczenia – wyceń swoją usługę.
Case study 2. Ćwiczenia – przenegocjujmy to!
Uczestnicy na konkretnych, rzeczywistych przykładach przećwiczą wycenę usługi i negocjację ceny
TRENER: Iwona Kordjak
Prawnik, doradca podatkowy, redaktor naczelna pisma branżowego. Coach certyfikowany przez ICC od 2011r., przedsiębiorca, trener biznesu, team coach, facylitator Action Learning, mentor, ekspert Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, konsultantka w zakresie wspierania efektywności osobistej. Prowadziła setki procesów coachingowych i szkoleń przeprowadzających przez proces zmiany w obszarze kompetencji pracowniczych i menadżerskich lub life coachingu. Organizatorka i prelegentka konferencji z zakresu rozwoju osobistego. Pomaga ludziom i firmom zrealizować zaplanowane cele, zwiększyć skuteczność poprzez dostarczenie narzędzi do bezpiecznego wprowadzania potrzebnych zmian, uświadomionej skutecznej komunikacji, wdrażania kultury wartości w organizacjach oraz wspierania w godzeniu ról życiowych i pokonywaniu kryzysów. Pracuje ze spółkami i wspólnikami nad wdrażaniem sprawiedliwych i skutecznych relacji w biznesach prowadzonych przez wspólników.
Serdecznie zapraszamy!
Adw. Anisa Gnacikowska
Adw. Małgorzata Krzyżowska