Naczelna Rada Adwokacka organizuje Adwokacką Akademię Przedsiębiorczości. Jest to program skierowany do adwokatów, mający na celu przekazanie kompleksowej wiedzy i wsparcia w dążeniu do rozwoju kompetencji, mających wpływ na rozwój kancelarii oraz w efekcie osiągnięcie stabilnej pozycji zawodowej. Zgodnie z najnowszymi opracowaniami na temat rozwoju usług prawniczych, rynek usług będzie wymagał od adwokatów rozwoju następujących kluczowych kompetencji:
1. przedsiębiorczość;
2. podstawowe zdolności informatyczne;
3. zdolności w zarządzaniu (także zarządzanie projektami);
4. zdolności innowacyjne;
5. zdolności psychologiczne;
6. zdolności w finansach i rozliczeniach;
7. kodowanie, zarządzanie danymi i monitorowanie algorytmów;
8. Inne np. system wartości, empatia, strategia, umiejętności komunikacyjne.
Pierwsze szkolenie online w ramach Adwokackiej Akademii Przedsiębiorczości odbędzie się już 28 maja 2020r. w godz. 15:00 – 18:00 poprzez platformę Zoom.
TEMAT: Współpraca z klientami i w ramach zespołu w dobie pracy zdalnej.
Naszym celem jest przybliżenie Państwu narzędzi i zasad pracy zdalnej, która, według dostępnych analiz rynku, pozostanie z nami nawet po zakończeniu pandemii COVID 19. Szkolenie odbędzie się w blokach po 45 minut, z dwiema przerwami.
Program szkolenia:
Część 1: Organizacja spotkań online, zasady i dostępne narzędzia.
Część 2: Organizacja zdalnej współpracy z Klientem. Narzędzia.
Część 3: Cyfrowa kancelaria: jak dostępne narzędzia mogą usprawnić pracę zespołu i współpracę z klientami.
Prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego (pobierz formularz) do dnia 26 maja 2020r. i odesłanie go na adres: biuro.prasowe@nra.pl Liczba miejsc jest ograniczona.
Osoby zgłoszone otrzymają link do spotkania oraz wymogi techniczne na wskazany email przed rozpoczęciem szkolenia.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny i umożliwia uzyskanie 2 punktów szkoleniowych.
Szkolenie to zostanie zarejestrowane, a następnie udostępnione na stronach internetowych samorządu adwokackiego. Z uwagi na przepisy RODO prosimy uwzględnić to przy podejmowaniu decyzji o udziale online w szkoleniu.
Prowadząca:
Anna Gnoińska: założycielka i partner zarządzający REVIT.HR. Doświadczenie zdobywała jako dyrektor i członek Zarządu odpowiedzialna za HR, komunikację i zarządzanie zmianą i cyfrową transformację w obszarze zasobów ludzkich. Pracowała w spółkach międzynarodowych i krajowych w sektorze bankowym, mediów, energetycznym i technologicznym. W REVIT.HR praktykuje współpracę zdalną z klientami i zespołem konsultantów oraz doradza klientom, jak przygotować i przeprowadzić cyfryzację przedsiębiorstwa. Studiowała finanse i zarządzanie we Francji i w Niemczech w ramach NEOMA Business School.
Serdecznie zapraszamy!
Adw. Anisa Gnacikowska
Adw. Małgorzata Krzyżowska