O tym jak wykorzystać media społecznościowe w komunikacji marketingowej i public relations kancelarii prawnych dowiedzą się uczestnicy kursu na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego.
Na zajęciach słuchacze poznają tajniki komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej kancelarii prawnej, jak trafić do klienta za pomocą mediów społecznościowych takich jak: Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin, z uwzględnieniem przepisów obowiązujących w samorządach adwokackich i radcowskich. Warsztaty pomogą w zrozumieniu i skutecznym wykorzystaniu mediów społecznościowych w kancelarii.
Zajęcia rozpoczną się 10 maja i potrwają do 28 czerwca (30 godzin). Poprowadzi je Grzegorz Furgał, specjalista od PR-u prawniczego, były rzecznik prasowy Krajowej Rady Radców Prawnych.
W kursie może uczestniczyć każdy, bez względu na wiek i wykształcenie. Koszt to 250 zł. Zapisy przyjmowane są on-line na stronie UW