Jeszcze tylko do 11 kwietnia można wziąć udział w ankiecie dotyczącej świadomości społeczeństwa na temat usług adwokackich, z punktu widzenia samych adwokatów.
Ankietę przygotowała i zachęca do jej wypełnienia Komisja Wizerunku NRA.
Badania na ten temat są prowadzone w społeczeństwie oraz w środowisku adwokackim i mają na celu poznanie nawyków konsumentów korzystających z usług adwokackich.
Dlatego tak ważne jest uczestnictwo każdego adwokata w wypełnieniu ankiety, zgodnie z własnymi doświadczeniami. Termin mija już 11 kwietnia br.
Wyniki tej ankiety oraz sondażu przeprowadzonego wśród społeczeństwa pozwolą bliżej poznać wiedzę Polaków na temat świadczonych przez nas usług, a także ich konsumenckie przyzwyczajenia i nawyki. Dzięki temu skuteczniej będziemy mogli wyznaczać kierunki marketingowe i wizerunkowe polskiej Adwokatury.
Przejście do ankiety po kliknięciu w zdjęcie poniżej: