Billboardy o zawodzie adwokata i 100-leciu Odrodzonej Adwokatury Polskiej są zwieńczeniem kampanii informacyjnej, przeprowadzonej wcześniej na 11 lotniskach w kraju oraz w komunikacji miejskiej 24 miast.
Billboardy w Warszawie są ostatnim etapem kampanii informacyjnej, która została przygotowana w ramach 100-lecia Odrodzonej Adwokatury Polskiej.
Kampania rozpoczęła się już w lipcu br. Na jedenastu polskich lotniskach od 1 do 7 lipca emitowane były spoty informacyjne o zawodzie adwokata. 15 sekundowe spoty informowały, że adwokat doradzi zarówno w sprawie spadkowej, jak też zakupu mieszkania czy założenia firmy. Hasłem kampanii jest: „Adwokat Twoim doradcą”. Centrum przekazu jest pokazanie relacji między klientem a adwokatem.
Kampanię można było zobaczyć w halach portów lotniczych: Warszawa-Modlin, Poznań, Olsztyn, Wrocław, Gdańsk, Kraków, Rzeszów, Katowice-Pyrzowice, Łódź, Szczecin, Lublin.
W październiku kampania prezentowana była w warszawskim metrze oraz w autobusach i tramwajach w 24 miastach, w których siedziby mają okręgowe rady adwokackie.
Kampanię przygotowała agencja marketingowa DPS Polska.