- To był sukces, na który zapracowali sami adwokaci i aplikanci adwokaccy.
- 120 tysięcy dzieci miało okazję usłyszeć o zawodzie adwokata dzięki bajce o Misiu Adwokacie.
- Książeczkę "Leśne sprawy Misia Adwokata", autorstwa Ewy Ruszkiewicz z ilustracjami Zuzanny Kledzik, przeczytano w niemal 5 tys. placówek edukacyjnych - w grupach przedszkolaków oraz młodszych klasach szkół podstawowych.
Akcja pod hasłem Bajeczni Adwokaci była inicjatywą Komisji Wizerunku NRA. 24 koordynatorów tej Komisji z 24 izb adwokackich podjęło ogromny wysiłek przygotowania akcji i opieki nad wszystkimi adwokatami i aplikantami adwokackimi, którzy zgłosili swój udział.
Podczas spotkania Komisji Wizerunku 13 maja br. podsumowano akcję.
Podczas spotkania odbyło się także szkolenie, które poprowadziła Ewa Ruszkiewicz, autorka bajki o Misiu Adwokacie, która ma wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej.
W szkoleniu wzięli udział również adw. Przemysław Rosati, prezes Naczelnej Rady Adwokackiej i adw. Justyna Mazur, sekretarz NRA, adw. Dariusz Lipski, wiceprzewodniczący Komisji Wizerunku NRA. W szkoleniu również licznie brali udział koordynatorzy izbowi.
Podczas szkolenia prelegentka omówiła m.in problemy tabloityzacji mediów, wyniki badania okulograficznego czytalności (skanowania) postów w mediach społecznościowych, zasady umieszczania treści w mediach społecznościowych, w odniesieniu do postów Adwokatury i adwokatów.
Uczestnicy spotkania wymieniali się także pomysłami i planami dotyczącymi kolejnych akcji wizerunkowych Naczelnej Rady Adwokackiej.
Podczas spotkania omówiono również sprawy dotyczące udziału adwokatów w najbliższym projekcie, którego NRA jest partnerem i wiodącym darczyńcą - Tour de Konstytucja.
Książeczke "Leśne sprawy Misia Adwokata" oraz związane z nim gadzety - np. pluszową zabawkę, można zamówić w insternetowym sklepie Fundacji Adwokatury www.sklep.adwokatura.pl