Ponad 150 tys. odsłon na Facebooku już w pierwszym dniu publikacji miał spot ostrzegający przed skutkami jazdy pod wpływem alkoholu i narkotyków, zrealizowany w ramach programu "Bitwa Prawna". Organizatorem są Izba Adwokacka w Katowicach oraz Izba Adwokacka w Opolu, a głównym sponsorem PZU.
Pierwszy spot pod hasłem „Piłeś, paliłeś – nie jedź!” został opublikowany na profilu "Bitwa Prawna" na Facebooku 19 maja i w kilka godzin uzyskał ponad 150 tys. odsłon oraz doczekał się setek ponownych udostępnień.
(zobacz profil Bitwy Prawnej na FB)
Bitwa Prawna to program, który ma na celu propagowanie dobrych wzorów zachowań, a także ostrzega przed zgubnym połączeniem alkoholu/narkotyków z jazdą samochodem. Akcja podzielona jest na trzy części - kampania społeczna, która właśnie ruszyła, jest pierwszą z nich. Kolejne to konkurs dla hiphopowców - tytułowa bitwa prawna dla mistrzów freestyle'u: eliminacje i finał, zaplanowane na 26 czerwca w Zabrzu.
Szczegóły na stronie Bitwa Prawna